2011-07-08 | 12:12:21

smoke weed everyday

Ojdå, en vecka sen jag skrev här sist. har glömt bort bloggen heeeelt,heeelt heeelt nte halvt. Blir mer uppdatering när jag orkar lyfta på rumpan och hämta usb sladd hemifrån brossan. Så då blire massa bilder, annars dååå..
Var i plaskis i går med mina systarar Tatjana & Tonya och deras ungar. Fick lite färg, finallyyyyy! Men ska gå och tvätta facet och så nu, sen ska jag tvinga syster Tatjana att klippa mitt mina toppar och fixa till min lugg. Halv 3, kommer mina kontaktpersoner hit, wää dom lämnar mig aldrig i fred. Inbjudare t max.

HELT BESATT UTAV LÅTEN, TURN UP THE VOLUME OCH TÄND EN OCH NJUUUT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!