2011-06-25 | 13:21:14

Blir 17 idag.

Det va ett tag sen ja skrev sist,men har haft massa annat för mig. Fyller iaf år idag, så ska va med familjen oså ett tag nu. Sen blir dt att träffa älskling också. Har fått öppna några presenter redan nu. Har fått en skit söt tv som jag ska hänga upp på väggen, hdmi usb allllt. Sen en ny plattång, skit gulli den med och fett bra. Sen dkny parfymen den gröna, som luktar äpple ni vet nog vilken. Har alltid älskat den, oså i går så gav baby mig pengar och massa andra saker. Men nu ska jag börja göra mig iordning, herro!

Tumblr_lmwdutjbbr1qfzhp0o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!