2011-06-21 | 22:44:42

illuminaaaaaaaaaati

Om förhållanden
Är du singel? Nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa
Kärlek eller sex? va troru, mat såklart
Har du varit kär i någon? Ja, jag är..
Finns det någon för dig just nu? Ah

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? renate
När fyller du år? 25 juni
Några utsmyckningar på din kropp? öronen, naveln
Vad har du på dig just nu? leopard munkjacka&leggins
Vilken årstid är bäst? sommaren
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag är envis som fan haha
Vad är du bra på? Äta,
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj, min bästavän & min pojkvän
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? Finns många nära, och några som delar på mitt hjärta.
Vem vet allt om dig? Bara jag
Vem är roligast av dina vänner? Donna
Vem är snyggast av dina vänner? Hehe, alla är fina
Vem är mest partyprisse? emelie,donna
Vem är den du helst har filmkväll med? bröderna
Vem av dina vänner är mest "evil" ? hahaha den personen vet sj
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Genta

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Taisto
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Nje
Vem är farligast i din familj? alla........
Vem är coolast? Jag
Har ni något husdjur? nej men haft massa
Vem har du mest gemensamt med? Taisto
Vem sover du oftast med? I familjen? rebecca

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Legat i sängen.. för länge, sen träffat Älskling
Har du varit glad idag? ah
Har du varit ledsen idag? nej hade bara abbs ett taga hahah
Har du gjort något bra idag? massa
Vad ska du göra nu? Jag ska ut, ta en nattis sjda
Har du gjort något dåligt idag? de också
Vad har du ätit idag? Pizza.
Har du duschat idag? Nej
Är du trött nu? sådär
Vad händer imorgon? va med Älskling.

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? Älskling
Vem ringde dig senast? Chefen
Vem sms:a till dig senast? Älskling
Vem sms:a du till senast? Samma som ovan

Övrigt
Är du hungrig just nu? Man tackar aldrig nej t munchies
Vad är klockan nu? 22.39
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?  blogg

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? nyssssssss

Musik
Lyssnar du på musik just nu? Nej
I så fall, vilken låt för tillfället? Vad gillar du för musik?

Kärlek
Har du kysst någon idag? ah
Har du haft sex idag? Nej
Har du ett förhållande? Ja
Är du romantisk? haha ingen aning
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Har du nån gång slagit någon? Ja
Länge höll ditt längsta förhållande? Det jag har nu
Hur länge var ditt kortaste? har nte koll
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vill ha mitt förhållande med Älskling
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Ah i 6års hahha
Är du en bra pojk/flickvän? aaa,
Vem sov du senast bredvid? decka bredvid bebis
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Någon random
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Jag vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat.
Tumblr_ljfs967w131qf7fepo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!