2011-06-03 | 13:28:14

Ny design!

Som ni ser har jag en ny design, fick hjälp utav en jättesöt tjej. Länkar hennes blogg senare! Är ensam hemma just nu, mamma & pappa har åkt i väg t karlskoga. Skulle också hängt med egentligen men valde att stanna hemma så jag kan åka och träffa Älskling om ett tag, och senare ikväll blir det att fira Sean som fyller 18 år idag. Grattis till honom! Men ska försöka få tag i brossan nu, tappa ju min mobil igår :( men ska få en ny nu när Taisto kmr. Uppdaterar mer när jag e hemma nångång i natt. HERROOO

Tumblr_lm7a98nihw1qfl4e1o1_500_large


Kommentarer
? Amanda Bianca Rydenhov

Svar: Tack vad söt du är :)

2011-06-04 | 21:40:19
URL: http://amorbianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!