2011-06-30 | 09:17:18

you leave me breathless.


Shit, har knappt kunna sova ett skit i natt. det varit för varmt, och jag har haft föör många tankar som snurrat omkring i mitt huvud. Vaknade upp till ett så jävla fint sms utav Älskling. Åh jag kan inte fatta, att han åker idag. Just idag.. Vart jag än kommer gå, asså spelar ingen roll vart jag än kommer befinna mig i den här staden så kommer mer än ett minne med dig komma upp.  Ska snart fräscha till mig lite, sitter här med mascara över hela ansiktet typ, haha känslorna is taaaking ova. Sen ska jag tvinga med mig syrran till stan för att tröstäta. herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!