2011-05-31 | 23:28:49

©

Shushu, kom hem för nån timma sen. Har varit med älskling sen 10 i morse, iiih haft skit kul varit i sk med ali sen drog vi t stan, hem en snabbis sen mötte jag upp han igen. Efter allt dedära, drog jag t simhallen skulle hem t en och hämta mina kläder oså, kul att man får tbaxs dom med stora hål i, kan nte ens använda den längre :S . Men jag klagar nte, va hundvakt åt gulligaste hunden. Fråga mig nte vad den heter, skit sööt. Den ville sitta i min famn, pussas och massa sånt. Grät gjorde den också haha, den sakna sin ägare som kom tillsluuuuut .

här e en bild på vovven&mina ben hahaha. =)


Har nyss käkat sönder, så nu ska jag ut på balkongen och ta en godnatt cigg. Sen blir de att sova när sömntabletten låter mig. herroooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!